Na světě je mnoho skvělých lidí, kteří mají co říct, přesto nejsou slyšet. A taky mnoho projektů a firem, které poskytují perfektní služby či produkty, přesto by si zasloužili více zákazníků. Nejste to Vy?
Pokud jste si odpověděli „Jasně!“, pak si tuto stránku prohlížíte správně.
Média Vám skutečně dokáží získat:
☑️ Efektivní reklamu zdarma
Média přenesou Vaši osobnost, know-how a hodnoty k lidem, na které byste jinak těžko dosáhli.
☑️ Status autority v oboru
Na světě je mnoho skvělých lidí, kteří mají co říct, přesto nejsou slyšet. Nejste to Vy?
☑️ Možnost šířit osvětu o Vašem oboru
Taky si nemyslíte, že psycholog je jen pro „bláznivé“, anebo že by měl veterinář pracovat zdarma z lásky ke zvířatům? Pojďte to lidem říct.
Služby jsou pro média „náročné“
Když jsme se domlouvali na reportáži pro Gejzír, štáb zaskočilo, že s kočkami nic fyzicky nedělám (živím se jako kočičí behavioristka), ale že je můj obor vlastně „jen“ povídání. A že většinu reálných změn provádí majitel v mé nepřítomnosti.
Jak to, sakra, přenést na kameru? Doslova mi řekli, že můžu být klidně geniální, ale když nebudu pro kameru zajímavá, nic z toho nebude.
Nakonec jsme na to vyzráli, jak se ostatně můžete přesvědčit ve výsledné reportáži [čas 18:00]:
Díky této zkušenosti jsem se naučila, že propagace služeb v médiích – a je jedno, zda jde o služby zvířatům či lidem – má svá specifika. Můžu Vás s nimi naučit pracovat tak, aby hrály ve váš prospěch.
Média jsou zesilovač. A není to o skandálech a senzacích!
Pamatujete si na legendární díl Prostřena, kdy tam Kazma nastrčil placeného herce s mazlíčkem-slepicí jménem Babiš, a který projevoval příznaky touretteova syndromu (a ještě některé navrch)? Údajně by byly na reklamu, která by v českém rybníčku rozšířila osvětu alespoň takto efektivně, byly potřeba miliony korun.
Ale působit skandál nejspíš nebude cesta, kterou se chcete jako poskytovatel služeb vydat.
Přesto je pravda, že:
Zaplatit si reklamu v hlavním sledovacím čase pro většinu z nás možné není. Někdy však vede cesta skrz, tedy skrz média. Tam už to možné je.
Rozšířit informaci, že kočky nejsou zákeřné a nevyzpytatelné, jsem považovala za velmi důležité. Díky DVTV jsem získala mnohem větší dosah, než kdybych si jen hodila článek na blog.
Show Jana Krause byla velká zkušenost, která se při rozjezdu kariéry velmi vyplatila.
A ještě něco – v čem ještě jsou média užitečná?
👍 Získávání kontaktů
Znáte to, lidé znají lidi, a novináři jich obvykle znají spoustu.
👍 Prostor pro (nedej Bože) krizovou komunikaci
Korektní vztah s novináři Vám může pomoci dostat do povědomí i Vaši verzi příběhu.
👍 Zvýšení sebevědomí
Mnoho z nás má pocit, že přeci nejsme tak zajímaví, aby se o nás mluvilo. Nevím jak vy, ale podle mě by se limity měly posouvat.
Více se o mé mediální „kariéře“ dozvíte zde.
Na školení se mimo již zmíněné také dozvíte, jak:
✅ si mezi médii vybrat, aby posloužily vašemu záměru;
✅ média zaujmout, aby s vámi navázala spolupráci;
✅ se připravit na vystoupení;
✅ probíhá natáčení či rozhovor na diktafon a co očekávat;
✅ pracovat třeba s tím, že něco na kameru přenést nejde.
Navíc si ještě řekneme:
✅ na jaké otázky se v rámci našeho oboru zhruba připravit;
✅ jak a zda vůbec řešit, pokud se Vám výsledný článek/video nebudou líbit;
✅ jak novináři přemýšlí.
Co si ze školení odnesete navíc?
☎️ 30 min konzultace*
abychom mohli navázat, setkáte-li se s problémem či budete potřebovat něco probrat osobně
📖 Dokument na doma
s probranou látkou
a dalšími zdroji
⭐ Potvrzení o účasti
krásně graficky zpracované, abyste se mohli pochlubit klientům či babičce
*Pouze jedna jednorázová konzultace, kterou můžou do 3 měsíců od dne konání akce absolvovat až 3 členové vašeho týmu. Proběhne online (GoogleMeet či Skype).
Kdo vás bude školit?
Jmenuji se Bc. Kateřina Štiblická, MSc., a jsem první česká vystudovaná odbornice na chování zvířat. Jelikož je můj obor, v Česku volně nazývaný kočičí psychologie, na našem trhu stále novinkou, věděla jsem, že se musím umět prodat.
👆 Něco málo z médií, kde jsem měla šanci mluvit o své práci
Spokojeně podnikám čtvrtým rokem, a i když vše rozhodně není o nějakém článku či reportáži, média vnímám jako silný nástroj, jak své hodnoty protlačit k cílové skupině. Více se o mně dočtete zde.
Co na mé přednášky řekli jiní?
Přednáším ráda a nejsem nováček. Přednáším pro veterinární lékaře i laickou veřejnost, seznam přednášek najdete zde. Tady jen rychle uvedu pár referencí:
I přes dlouholetou praxi musíme říct, že jsme se na semináři dozvěděli věci, které se ve škole rozhodně neučí.
MVDr. Jiří Bárta (web)
Během online výuky nebývá snadné udržet pozornost posluchačů, ale Kateřině se to podařilo a student zapojila. Po oficiálním konci hodiny ještě trpělivě odpovídala na dotazy studentů, které téma opravdu nadchlo.
PhDr. Tereza Vandrovcová, Ph.D., Univerzita Karlova (web zde).
Bylo to velmi příjemné odpoledne a přínosné pro nás chovatele koček, protože v každé domácnosti se řeší nějaké problémy, bývají individuální a rady, které fungují se hledají těžce.
Účastnice besedy v přerovské kavárně
Jak dlouho školení zabere a jak proběhne?
⏰ Vyhraďte si jedno odpoledne (2 hodiny přednášky + 1 hodina cvičení + 1 hodina beseda). Vždy je to individuální. Nebráním se následné delší diskuzi či posezení u piva.
🏠 Ideálně se uvidíme osobně, třeba u vás ve firmě či přednáškové místnosti (můžu zařídit já či vy). Online to lze také, ovšem z živé akce si obvykle odnesete víc.
Chcete být vidět? Objednejte se!
Možná si říkáte – počkat počkat, kolik mě to bude stát?
Než vám řeknu cenu, doptám se na následující:
- Na Vaši vizi a podnikání
Vyhrazuji si právo neškolit v případě, že se Vaše vize neshoduje s mými hodnotami. - Pro kolik lidí školení bude a jak jste velká firma
Malá veterinární klinika to bude mít jistě levnější než celorepublikový projekt - Zda máte vlastní prostory a zařízení (promítačka a další)
Cenu jistě ovlivní, když budu muset zařizovat prostory atp.
Další věci dle potřeby (třeba lokaci kvůli cestovním nákladům atd.)
📨 Napište mi email a domluvíme se!
Moc se na vás těším!